استخدام کارشناس امور مالیاتی،مسئول بودجه،حسابرس داخلی در تهران فروردین95
یک شرکت بازرگانی معتبر در حوزه کامپیوتر و کالاهای دیجیتال جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از افراد متخصص و با تجربه در تهران دعوت به همکاری می نماید.
ردیف
عنوان شغلی
شرایط احراز
۱ کارشناس امور مالیاتی •لیسانس حسابداری
•آشنا به قوانین مالی و مالیاتی
•آشنایی به فعالیت های دارایی و مالیات
•با حداقل۲ سال سابقه کاری مرتبط
۲ مسئول بودجه •دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس/ فوق لیسانس حسابداری
•با حداقل ۷سال سابقه کاری مرتبط
•آشنایی با استانداردهای حسابداری و مباحث مربوط به امور مالی
•آشنایی با نرم افزارهای تخصصی
•آشنایی با برنامه ریزی در رابطه با بودجه و تهیه گزارشات مدیریتی
•دارای روحیه پیگیری و مسئولیت پذیر
۳ حسابرس داخلی •مدرک تحصیلی لیسانس/ فوق لیسانس حسابداری
•حداقل ۷سال سابقه کاری مرتبط
•آشنایی با اصول حسابرسی داخلی و توانایی پیاده سازی این اصول در اجرا
•آشنایی با استانداردهای حسابداری و حسابرسی داخلی
لطفا نام فایل رزومه خود را با عنوان شغلی نامگذاری نموده و به آدرس ایمیل زیر ارسال نماید.
آدرس ایمیل: m.yoonesi@mandegar.com