استخدام کارشناس فروش داخلی و خارجی ومسئول امور دفتری در تهران بهمن94
یک شرکت بازرگانی معتبر در راستای تکمیل کادر پرسنلی خود به نیرو با شرایط و مشخصات زیر در تهران نیازمند است.
ردیف
عنوان شغلی
جنسیت
شرایط احراز
۱ کارشناس فروش خارجی خانم •تعداد: ۲ نفر
•به صورت تمام وقت
•آشنا به فنون مذاکره و فن بیان
•تسلط کامل به زبان انگلیسی
•ترجیحاً آشنا به نرم افزار CRM
•روابط عمومی قوی و آشنا به کامپیوتر
•توان یادگیری مستمر و روحیه کار تیمی
•پشتکار، تمرکز، توجه به جزئیات، منظم
•دارای سابقه خرید و فروش و سفارشات خارجی
•حداقل تحصیلات لیسانس ترجیحا کارشناسی زبان انگلیسی و یا مدیریت (گرایشهای مرتبط) و مدرک MBA
•توانایی انجام روشهای بازاریابی و فروش (حضوری، تلفنی، مویرگی، ترویجی…) وب مارکتینگ
۲ کارشناس فروش داخلی خانم •تعداد :۲ نفر
•به صورت تمام وقت
•آشنا به فنون مذاکره و فن بیان
•ترجیحاً آشنا به نرم افزار CRM
•روابط عمومی قوی و آشنا به کامپیوتر
•توان یادگیری مستمر و روحیه کار تیمی
•پشتکار، تمرکز، توجه به جزئیات، منظم
•دارای سابقه خرید و فروش داخلی
•حداقل تحصیلات لیسانس ترجیحا کارشناسی مدیریت (گرایشهای مرتبط) و مدرک MBA
•توانایی انجام روشهای بازاریابی و فروش (حضوری، تلفنی، مویرگی، ترویجی…) وب مارکتینگ
۳ مسئول امور دفتری خانم •تعداد: ۱ نفر
•به صورت تمام وقت
•ترجیحاً آشنا به نرم افزار CRM
•حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط
•روابط عمومی قوی و روحیه کار تیمی
•پشتکار، تمرکز، توجه به جزئیات، منظم
•آشنایی با کامپیوتر و مجموعه مایکروسافت آفیس و اینترنت
متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را تا تاریخ ۹۴/۱۱/۱۵ به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.(ذکر عنوان شغل درخواستی در ایمیل ضروری است)
آدرس: تهران،محدوده خیابان ولیعصر، سه راه توانیر
آدرس ایمیل: resume.petroakam@gmail.com